VEELGESTELDE VRAGEN

 

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 

Alle producten welke bestelbaar zijn hebben wij voorradig. Indien anders dan staat dit bij het product vermeld.

Het product is niet voorradig, levertijd bedraagt 5 dagen, kan dit ook eerder?

Indien een product tijdig niet voorradig is, staat dit bij het artikel vermeld. Veelal staat er een indicatie van de levertijd bij. Staat hier bijvoorbeeld 5 dagen, dan streven wij ernaar dit product binnen 5 dagen in huis te hebben. Echter zijn wij ook afhankelijk van de leverancier en de vervoersdiensten en hierdoor zijn wij niet aansprakelijk voor een eventuele vertraging van de levering. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat u bestelling eerder als de aangegeven levertijd bij u aangeboden word maar hier hebben wij geen inspraak op.

Gratis producten bij een artikel?

Wij hebben geregeld leuke acties, onder andere bij aankoop van een bepaald product, product 'X' gratis. Hierbij geldt 1 gratis product per klant / bestelling!

Hoe kan ik betalen in de webshop?

Bij Het Paardenhuis kunt u veilig en gemakkelijk betalen via iDeal. Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling zorgvuldig ingepakt en binnen 24 uur verstuurd.

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer kan ik het thuis verwachten?

Wij streven ernaar om tijdens werkdagen binnen 24 uur uw pakket te verzenden. PostNL hanteerd veelal een levertijd van 1 dag. Bij grote drukte kan er wat vertraging ontstaan bij PostNL. Is het artikel niet voorradig dan word u tijdig geinformeerd naar de levertijd hiervan.

Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 4,99 . Boven de € 75,00 betaald u geen verzendkosten.

Ik twijfel over de maat van mijn deken?

Neem een kijkje bij onze maattabellen, hier staan standaard richtlijnen voor dekenmaten en andere maat producten. Uiteraard denken wij graag met u mee dus schroom niet om contact met ons op te nemen.

Helaas past het hoofdstel niet, en nu?

U kunt het product retourneren volgens de retourprocedure welke bijgevoegd is bij uw bestelling.

Vul het formulier duidelijk en volledig in om de retourprocedure goed te kunnen afhandelen.

Mag alles geretourneerd worden?

Alle artikelen dienen ongebruikt en onbeschadigd in de orginele verpakking én verzenddoos geretourneerd te worden. Met uitzondering van: voedingssuplementen, zadels, cadeaubonnen en uitverkoopartikelen.

 

Wie betaald de verzendkosten voor het retourneren?

Aan ons te retourneren artikelen dienen door de afzender te worden gefrankeerd.  Bij een ruiling sturen wij het nieuwe artikel zonder verzendkosten aan u op. Betreft het een klachtoplossing dan worden de verzendkosten aan u vergoed.

 

Sorteer op
© 2015 - 2018 Het Paardenhuis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel